ESC 2008 - det är bara skit nu...

Russia vann! Det tycker vi inte om... :( Jag hade hellre velat att Turkey eller Israel vunnit.
Fast Ryssland var bättre än Grekland, jag hade dött om Grekland hade vunnit alltså!!!!! :SSS isch.
DEN låten var INTE bra! O_o

Och det gick inte så bra för Sverige heller. :/
Fast betydligt bättre än de senaste gångerna iaf. ^^

Usch, jag lyckades göra så att David blev sur på mig innan ESC. YAY mej! -_-
Men det går förhoppningsvis över. ^^;

Jag bakade muffins med glasyr idag. :)

Mamma, Angela och jag var hos mormor och spelade kubb... Med Agnes.

Och så har jag färgat håret rött igen. :) Det blev rödare denna gången.. Inte oragnet, fast det hade jag nog velat att det skulle blivit. :) Det blir det kanske snart.. ^^ yay. (A)

Jag har inte mycket mer att skriva just nu, jag är tråkig. Så det så..


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0