Läärare - med två Ä.

Hej.
I söndags var uppspelet för pjäsen Läärare där jag spelade Johnny.
Det gick väl rätt så okej faktiskt. Jag sjabblade till ngr av mina repliker men improviserade lite och rättade till det mesta. ^^
Sedan så snodde Sara och Lovisa ngr av mina repliker. :P Men det är okej. ^^
Den bästa i pjäsen var såklart Caroline som Lydia Stenhammar, she rocked the whole thing!!! :DDD
Det gick väldigt fort att spela upp den tycker jag. Fast det känns nog fortare än vad det gick eftersom vi är så vana vid att spela den nu. :P
Det verkar som att Caroline ska fortsätta teatern nästa termin oxå. :) YAY!
Fast det är juh inte säkert att vi hamnar i samma grupp denna gången oxå. :( Jag hoppas vi gör det! Om jag oxå fortsätter, vilket jag nog ska göra. Jag tycker om människorna... Och teater! :D

Caroline gav mig en kram när vi precis hade spelat färdigt oxå. :o I didn't see that coming. oO ^^

Jag fick blommor av mamma och Angela i slutet oxå! :DDD
Solveig kunde inte komma, för när hennes son skulle köra henne till stationen upptäckte de att ngn hade stulit alla fyra hjulen på bilen! :OOO  Mamma berättade att Solveig hade ringt och varit helt förstörd och gråtit när hon berättade att hon inte kunde komma. :(
Vi snackade senare under kvällen och hon föreslog att hon kunde komma upp ngn annan dag en helg och hälsa på. :) Och så sa hon att hon skulle skicka receptet som jag hade bett om och lite pengar. :)
Jag undrar när det kommer bara..... Om det kommer innan jag åker hem.. Baka muffins med goood chokladfyllningsgrejs! :DDDD <3 nams. mumma. smask. ^^


Men nu måste jag sluta, min datortid är slut om 3 minuter..
Och det är dags och äta kvällsmat oxå!
Hejsvejs!


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0