Lång dag, men kort ändå.

Så, då var denna dagen avklarad oxå.
Den gick väldigt fort känns det som! :o
Men det är väl för att jag har haft repetition med min teatergrupp sen 11.00 till 19.00.
Imorgon är det dags för uppspelet!
Tro det eller ej, men jag kan typ nästan ALLA mina repliker helt nu! :D
YAY, på mej! ^^

Det blev bestämt idag att jag ska kråma mig på scenen i en scen! :OOOO maah!
Men de tyckte tydligen att jag gjorde det bra. Iaf, nu dör jag.... *dog*

Jag har låten ifrån juldiscot på hjärnan oxå..
Den är så jävla bra faktiskt! Det är en annan version av I like to move it.
Jag bara MÅSTE ha den! Fan vad den äger fettarsle!!! :D <3

Iaf.. Jag är trött och har lite ont i huvudet, det mesta har iofs gått över.
Sen när min datortid är slut ska jag köpa godis, antagligen, städa lite så att det inte ser alltför hemskt ut när mamma, Angela och Solveig kommer imorgon.
Jag ska duscha. OCH så ska jag slå in Davids födelsedagspresenter.
Massa att fixa nu. -_-

Iaf...


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0