Lite dittan och dattan

Igår pratade jag i telefon med David i lite mer än 2 timmar. ^^; hihi...
Tiden går fort.... Jag tror nog aldrig att Sophia och jag snackade så länge i telefon, möjligtvis i 1 timme, men inte mycket mer.
David berättade att när han var hos sin mormor och morfar så hade han skrivit ut ett av sina foton på fotopapper... till MIG(!) igen. :) Och det var på de där japanska körsbärsträden. :DDDD <3
Och detta hade han gjort trots att han hade varit irriterad på mig. ^^ :* *pussa*
Nu får vi hoppas att fotot klarar sig upp. :) ...Då behöver jag kanske en ram till det oxå.. :/ För det vet jag inte om han köper till mig denna gången oxå.

Igår skickade jag äntligen låten till Lovisa, så då var det avklarat liksom. :)
Och hon har inte tagit bort mig från sin msn heller.. Vem vet, vi kanske snackar med varandra ngn gång. :D
Fast ja... vad ska man skriva? :/

Jag MÅSTE bli färdig med min skiva idag!!!!!!
Men jag vet inte vad för fler låtar jag ska ta.. Jag vill ha lite fler rock-låtar på skivan, det är typ bara tre stycken på den. :O Bläh.......

Men jag har inte tid för att skriva mer just nu....


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0