nej ._.

Innan jag satte mig vid datorn så tror jag David satt och fick en ångestattack och jag tyckte verkligen inte om det!
Jag satt där och försökte se till så att han skulle få luft och andas lugnare, men han verkade inte höra, eller lyssna på mig. Sedan när han lugnat ner sig frågade jag honom om han ville att jag skulle gå, då nickade han.
Jag kan inte hjälpa det, men jag blev faktiskt lite sårad.... Och hade gråten i halsen när jag sa till honom att han kunde väl komma till mig sen när han ville.................
Sen när jag satt och hade min datortid kom Anna ut och sa ngt i stil med "David var inte här hos dig då?" eller "Du vet inte var David är?" Jag minns inte riktigt vilket. Tack vare det är jag orolig för att han kanske har stuckit eller att han kanske ligger på golvet och har skärt av sig handlederna eller ngt..
För jag vet inte om hon var uppe hos honom och knackade..... och han inte har svarat... Jag undrar om hon gick upp igen och gick in på hans rum och kollade.
Så nu har de kanske snackat.
Hans datortid har börjat nu, men han har inte kommit. :/
Jag vill inte att ngt ska ha hänt eller att han ska ha stuckit, för allvarligt talat, jag åker hem om han har stuckit!
Jag kan inte vara här själv då!!!! :'( Varför ville han att jag skulle gå? Varför kommer han inte till mig? :( *snyff*

Men nu måste jag sluta...


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Patella

Oj. Mår David bra nu? Har ni pratat :S
Usch, ångestattack, det låter allvarligt :(

Men ni har säkert löst allt nu, det var väl inte pga dig han fick ångest väl? :O Det kan jag inte tänka mig i alla fall. :P

Åh, det låter som ett fint foto han gav dig :D Där ser du, fastän han var irriterad! Han måste verkligen tycka om dig ;)

2008-05-06 @ 19:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0