Saker jag glömt berätta eller inte hunnit berätta

Förra torsdagen så fick jag pröva att köra bil! :DDD
Det var min syster som kom med förslaget. Det var SKITKUL!!!! :DDDD Fan vad kul det var!
Jag älskade det! :D Och fan vad jag skrattade oxå, haha. xDDD Jag var rätt bra på det oxå. :3

Det visade sig att David inte kom ihåg ngt av sin ångestattack. :O Det var därför jag inte fick ngn kontakt med honom, han var inte riktigt närvarande. Det var precis som om hans hjärna hade stängt av för att bespara honom den hemska upplevelsen! Han satt och kollade förskräckt på mig när jag berättade för honom hur det hade gått till.

Jag är äntligen färdig med mitt arbeitung om nordisk mytologi! :DDD YAY!!! Jag får reda på måndag hur det gick. ^^
Jag bad att få veta vad för betyg jag skulle kunna få på arbetet oxå. Nu ska vi se hur han uppskattade att jag fulade till det lite här och var. ^^; heehe....

I onsdags så berättade David för mig att han hade plockat lila styvmorsvioler till mig på uteeftermiddagen i skolan, men att de hade hunnit börja sloka innan han kunde ge dem till mig. :/
Fin tanke iaf. :) <3 :*

Jag var på stan och letade ballerinaskor idag och jag hittade ett par för 99:- :O :D De är vita och har vita rosetter där framme, som ser ut att vara av siden eller ngt. ^^ Fast de är lite konstiga.. De är i strl 36, och jag har vanligtvis 37 eller 38, och även om de är så små så tappar jag dem nästan när jag går! :O

Idag fick jag reda på vilken tid det är jag ska ha Fotografisk Bild A i höst! På måndagar 8.00 - 10.40.
Fan vad lång lektion egentligen. oO

Vad var det mer jag skulle skriva....
Jag är lite stressad nu, för min datortid är slut om mindre än 5 minuter. :SS

Uhm... Jag kömpte ett par nylonstrumpor som jag ska ha när jag har ballerinaskorna.. Men det visade sig att de var marinblåa och inte svarta när jag plockade ur dem... ^^; Inte så bra...... -_- Men jag sket i det. Det får gå ändå.

Nu börjar det närma sig uppspelet för Läärare.... Det är nästa söndag!!!! O_O maaaah!
Hur ska detta gååååå?! Jag hoppas att jag klarar alla replikerna............. :SS


Fan, det var nog ngt mer jag skulle skriva... ^^;
Men nu måste jag tyvärr sluta. :/
Och jag fick inte chansen att fråga Lovisa var det är vi ska vara på tisdag när vi ska ha öppet rengep (genrep alltså).. Imorgon då... Får det väl bli då...
Aja..


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0