Sammanfattning om saker som hänt den senaste tiden

Igår var Angela och jag i Ystad, jag skulle passa på och träffa pappa när jag var där inne.
Han var full när jag kom ut till kolonin såklart... -_- Så jag gick därifrån, ringde Angela och bad henne komma och hämta mig igen. Jag åkte med henne hem och satt och kollade på tv medan hon fixade det hon skulle.
Efteråt åkte vi till Willys, sedan ringde Angela till pappa och föreslog att vi skulle komma ut till honom och Nadja igen. Bara det att hon skulle vara med denna gången. Det gick inte mycket bättre denna gången...

Jag fick iaf träffa Ichigo (min kanin) det var så länge sedan. :(
Jag började nästan gråta när jag satt ute hos henne och klappade henne.
Hon påminde om Boof, hennes mamma. Hon grymtade precis som henne när jag kom. ^^
Boof var min favoritkanin och hon dog under tiden jag var uppe i Växjö, och jag hann inte träffa henne igen....

Jag pratade med David i telefon senare under kvällen.. Det var ett givande samtal... not... -_- *suck*
Men det var ändå skönt att ha honom i andra änden.

Jag träffade Alex under dagen igår, vi såg på film, spelade Super Mario xD och var ute och fotade. :)

Datorskärmen har varit på ett jävligt humör och bara asat sej hela tiden och slutat fungera om och om igen.

Idag ringde pappa och jag skällde ut honom och slängde på luren.

I torsdags firade Monica, Felicia och Sebastian sina födelsedagar. Det var lite drygt. Fast det blev lite intressantare när jag satte mig hos de vuxna och lyssnade och snackade lite.
Jag fick smaka två olika likörer, den ena med lakrissmak och den andra med dumle. Det var inte gott. xD Så Angela fick dricka upp dem. :P

Nu är det inte långt kvar tills vi ska spela upp våran pjäs. :S Iiiisch, jag kan inte alla mina repliker ordentligt, hur ska det gå hur ska det gå?!?! x_X T_T

Jag skrev aldrig hur David reagerade på min hårfärg.... Han blev jätteförtjust i den och skulle på och fota mig direkt när jag kom fram till honom på stationen. Han älskade det alltså. ^^ <3
Han tyckte jag var jättesexig i det...... *generad* hihi. ^^; Han blev helt till sig iaf! :D
Jag fick bra komplimanger ifrån andra oxå, men Davids var den bästa. :)

Jag försöker fortfarande skriva om den Nordiska Mytologin, det jag skrivit har blivit som ngn ståup-komiker grej nästan. xD haha. I början iaf. :P Och nu har jag fått ännu ett ofärdigt arbete jag måste göra klart. *suck*
Jag kommer få ett jättedåligt betyg i Svenska pågrund av det här. :(

Jag håller fortfarande på och försöker sätta ihopa en skiva.. Det går sådär... -_- Jag har fått ihopa en del låtar faktiskt. Men det går inte riktigt mer nu.. Sedan har jag att placera låtarna snyggt kvar oxå. x_X

När jag kom hem i onsdags, jag körde moped ifrån Ystad till Borrby (mindre än 27 km), så började jag möblera om på mitt rum. Varför? Jo, för jag kände all ångesten som fanns i mitt rum och jag ville ha bort den. Så jag möblerade om så att det inte skulle se likadant ut som det gjorde hela den tiden jag satt hemma bara.
Det blev nog bättre oxå, Alex sa att mitt rum såg större ut. :) yay.

Vad är det mer som har hänt?

Jag kan inte komma på fler saker just nu som är sådär jättespeciella för tillfället.. *tänkatänka*
Jag återkommer när jag kommer på mer. :)


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Patella

Hej igen! :D
Jag tänkte väl att han skulle tycka om hårfärgen. Varför skulle han inte det liksom? :)
Jag vill också ha en kanin... hade tre när jag var ungefär nio år, men det var ett bra tag sen. :)

Usch, jag avskydde läxor, SÄRSKILT svenskaläxor. X__X men se till o göra den klar, för det kan ju hända att du får en till läxa du inte hinner/pallar göra i tid, och ju fler du har på lager, desto svårare blir det att göra dem :/

Är det inte läge för en ny skärm, eller? Det finns väl begagnade på nätet kanske, om du inte vill köpa en ny förstås? :)
Det är väldigt jobbigt med familjemedlemmar som dricker...min bror var väldigt ofta full hemma när jag var runt tolv år gammal. Jag tror det har hjälpt mig att avstå ifrån alkohol (jag har inte druckit alkohol på två år nu). Jag är inte nykter alkoholist eller så, men efter mina upplevelser av andras missbruk är inte spriten lockande.

Låt inte din pappa förstöra för dej! Var stark! :D

2008-05-04 @ 13:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0