Stockholm Dag 1

Jaha, då var den första dagen i stockholm över då.
Denna dagen har varit upp och ner.... De två bästa sakerna på hela dagen var att jag äntligen har lyckats hitta en tygaxelväska! :D YAY! Jag har en väska att ha mina skolböcker i nu! ^_________________^
Och den andra var när David och jag var på Dramaten och såg Bernardas Hus. :)
Jag har fått ont i ben, fötter och tår idag. Jag har haft dålig aptit och inte kunnat gå på toaletten ordentligt.

Men imorgon är det äntligen över.. Imorgon åker vi hem vid femtiden. Woopiiie! :D
Fast först ska vi göra lite saker... Vet inte riktigt vad bara. : /

Denna dagen har varit fylld av värme, svett och tårar. Jag har gråtit en hel del ja.
Jag har blivit så känslig på senaste tiden.. Mycket senaste tiden. Det har hållt på ett tag.

Upptäckte att det fanns internet här på rummet.. Men inget funkar riktigt som det ska. :(
Så det blev inget med att snacka med David lite.. Han verkar vara offline på det mesta ändå. :(
Och han har juh inte rummet i vägg med Lena och mig längre.. Han bor en våning upp, så vi kan inte spela trådlöst med varandra på AC heller. :(

Jaja.. Klockan börjar bli mycket och jag måste komma upp till frukosten imorgon så jag avslutar här.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0