Avskrivning

Alltså, jag är så jävla trött, på livet.
Vilka val man än gör så kommer det ändå att sluta i en jobbig konflikt eller situation.
Jag är bara såå trött på allt!
På att inte kunna glädjas vid tillfällen där jag vill glädjas.
På att vara så jävla svartsjuk hela jävla tiden, nu får det väl fan vara nog?
Varför kan jag inte känna och acceptera precis som alla andra?
Varför ska det vara ett så jävla stort fel på mig?
Allvarligt.
Jag försöker vara den bra personen jag brukade vara, men jag känner mig inte som ngn bra person, eller kompis.
Inte konstigt att det känns som att folk börjar försvinna ifrån mig, vem orkar stå ut?
Alltså, ibland undrar jag om jag inte är sjuk i huvudet eller ngt.
Jag vet snart inte vem jag är.

Varför kan jag inte få ha lätt med att släppa taget om saker som jag inte gillar, men som jag inte kan göra ngt åt, istället för att jag ska behöva gå och förstöra min(a) dag(ar) genom att gå och störa mig på det.

Vem är jag? Vet du det?
För jag vet fan inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0