Bio för hela slanten

Fan vad jag ska se på bio de kommande månaderna, typ. :P
Jag har redan hittat två filmer jag vill se! ^^;
(jag som nyligen varit på bio)


    
Matthew Perry är med i 17 Again! :DDD
Plus så verkar filmen vara bra, och rolig. :) 

Sandra Bullock är med i The Proposal. ^^
och den verkar oxå vara bra, och rolig. :)


Villsevillsevillsevillsevillsevillsevillse!!!!
Angela skulle nog kunna tänka sig att gå och se på The Proposal med mig.
Men vem skulle kunna tänka sig att se den andra med mig... Kanske Angela oxå, men jag vill gärna variera mitt biosällskap lite. Jag tror knappast David vill se den med mig. :P heh.
Antagligen ingen av dem..
Jag får väl gå med en personal eller nåt då.
För jag SKA se dessa på bio! Det är roligare, speciellare. Punkt.

Just nu fick jag sommarkänslor. :DDD <333


Och nu tog det slut... Inte känslorna, utan saker å skriva. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0