Confessions of a Shopaholic



Så heter filmen jag var och såg på bio med min syster ikväll. :)
Den var inte helt fel, men min sinnesstämning var det. :(
Den hade säkert varit mycket bättre om jag bara hade varit på rätt humör..
Jag skrattade inte alls mycket.
Men den var bra iaf. :) Man kände igen sig på vissa saker. (A) Ytters lite då.
..Och den fick en att tänka lite.

De visade en trailer innan filmen, ja du läste rätt; bara en ;D ..iaf, den verkar lite bra oxå. :)
Jag minns inte vad den hette just nu bara... Men Sandra Bullock var med i den iaf, henne gillar vi. :)
Lite iaf. Det är något med henne vi gillar iaf. ^^

Jag åkte alltså in till Ystad med buss 14.45 ifrån Borrby. Anlände i Ystad vid ngt tillfälle.. xP (jag minns inte vid vilken tid)
...vänta, jag har tydligen handen på tidtabellen. (lägligt)
15.25 var jag inne, kanske ngr minuter tidigare eftersom jag inte hoppade av vid stationen.
Angela och Dino mötte mig.

Efter vi sedan lämnat Dino hemma i Angelas lägenhet gick vi för att handla glass. :D
Sommarglass <3 of course. ^^
Vi gick först till Koppen (une café), men kulglassen var alldeles för dyr där! 25 kronor för två kulor. ;<
Så jag drog med Angela till hamnkiosken istället, i tron om att det skulle vara billigare där.
Det var det... 3 kronor billigare... -_- Knappt lönt juh.
Så jag köpte en strut med två kulor; Triple Chocolate och Blåbär. (länge sedan man tog blåbär)
Och Angela tog en Mjukglass med Noisette i bägare. Såklart. =P
Hon är helt galen i Noisette. heh.

När vi sedan var tillbaka hemma hos Angela efter våra förtärda sommarglassar tog vi oss ett par mackor, till kvällsmat, eftersom bion skulle börja 18.00. Just när det är matdags.
Tanken var att vi skulle äta ngt litet efter filmen sen, men det har jag helt totalt glömt bort.
Har väl inte varit hungrig helt enkelt. :P
Men nu ska jag sluta tänka på det, är inte bra om jag skulle bli sugen nu, vid denna tiden liksom.
Fast det är jag redan..... :D -_- Men jag skall icke äta!
Jag får vänta till fruckosten imorgon. Punkt.

Nu efter bion har Angela visat lite tricks som hon lärt Dino, och så har vi spelat ett slags ordspel.

Men nu är det tänkt att vi ska sova... Och det ska vi oxå. :)
Det enda som återstår är att göra sig färdig; ta på nattasärken och borsta gaddarna.

Bonne Nuit *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0