[blank]

Jag kommer inte att få gå den utbildningen jag vill. :(
Inte den jag hade siktat in mig på inför höstterminen iaf..... :'(
Jag var inne på att gå Hantverk för konditiori och bageri, i antingen Kristianstad eller Göteborg, beroende på vilken skola som kunde tänka sig att ta emot mig. Och jag får erkänna att jag trodde faktiskt att jag hade turen lite på min sida, så att åtminstone EN av skolorna skulle tänka sig att ta emot mig.
Men nej.. Jag måste ha gått den linjen på gymnasiet först. x_X Men hallå, det är juh för att jag inte gått det på gymnasiet som jag vill gå det på en KY-utbildning.
Och fatta hur svårt det har varit att överhuvudtaget hitta ngt innom bageri eller konditori!! Jag blev så glad när vi hittade detta, och det tilltalade mig!!
Men... såklart... nej... Det gäller juh mej... så vafan trodde jag egentligen?!
Jag blri bara så trött.

Jag har ingen framtid för tillfället, det känns juh skönt.
Jag som redan mådde dåligt för att jag inte visste hur det skulle gå och för att folk inte gjorde ngt, för att det sölas och har sig! Nu ska jag behöva stå ut med det här oxå!
VARFÖR FINNS DET SÅ FÅ UBILDNINGAR INNOM BAGERI OCH KONDITORI!!!!!??!??!!!!?! >.<

..Det var ngt som fanns i Stockholm oxå, men jag är inte riktigt säker på om det var bageri/konditori, mat & hälsa eller Hotell & restaurang. Men Stockholm? Det är så långt hemifrån! Göteborg är juh en sak.
Inte för att jag skulle ha så jätte emot att bo i Stockholm längre.... Mer än att jag inte vill få den dialekten!!! xP
Näe, jag blir hellre påverkad av göteborgska då! :P Det är fortfarande en av de bonniga dialekterna. :P hähä*

Imorgon börjar fotot igen.. Läskigt...
Usch, jag ska behöva gå upp jättetidigt imorgon då. x_X *dörlite*
Jag hoppas jag får reda på hur det gick med fotona jag lämnade in innan jullovet! :)
Jag undrar hur det gick........ Men jag tror faktiskt, faktiskt, att det gick rätt okej. :)



Hur kan man vara gullig, söt OCH vacker samtidigt? :)



Jag vill köpa en serie-box! Serier är mysiga att kolla på... Men jag är inte bra på att hitta ngr...
Ngn får gärna tipsa om ngn serie, och berätta vad den handlar om och så. :)
Äldre som nya serier. :) Ibland så är faktiskt de äldre bättre än de som har kommit nu på senare tid.
Nuförtiden så känns det mest som att de försöker för mycket liksom...



End.

Kommentarer
Postat av: Patella

Åh, det var ju synd på utbildningen; att det skulle vara så svårt. Ofta finns det även ett krav på arbets-erfarenhet, var det kanske det på KY-utbildningen med?



Men ge inte upp. Det tog lång tid, två år tror jag, för mig att hitta den utbildningen som jag ville ha. Det gäller att ha tålamod! Du kanske kan läsa andra saker medan du kollar efter rätt utbildning, vad vet jag?



Hoppas att du mår bra ändå. :)

2009-01-17 @ 01:51:31
Postat av: Tina

Vet du vilken serie "Förhäxad" är?

Jag och min syster tittade maniskt på den ett tag. Rätt bra faktiskt, och stundtals rolig.



Fast det kanske kostar en del att köpa den serieboxen, och det är många säsonger.

2009-01-17 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0