Då var det dags

Jaha, idag är dagen som jag med bil tillsammans med mamma ska åka tillbaka till Växjö.
Då var det slut på det roliga och det avslappnande. *suck* ._.
Enda saken att se fram emot med det är att jag får träffa David.
...Sen är det bara att hoppas på det bästa, gällande resten.

Det var ngt annat jag hade tänkt skriva i detta inlägget, men det är precis som att det försvann..
Fast jag kan juh skriva om ngr andra saker.


Att jag åker tillbaka upp betyder juh att bloggen antagligen inte blir updaterad lika mycket som det har blivit under jullovet.
Men det känner väl en del av er igen.
Jag tappar lätt lusten att sitta vid datorn när jag är på Nova.
Man måste se till att vilja göra allt under en viss timme och så... Jag kan inte bara få ett infall; "Jag tror jag ska skriva lite på min blogg" eller "Jag ska nog kolla om [put name here] är inloggad". Det går juh inte...
Man kan inte sitta och bara greja lite som man känner för på den datorn... Alla ens saker är juh på datorn där hemma.

Fast EN bra grej när det gäller det! Det är att jag har äntligen skickat efter den där laptopen nu!
(fan vilka problem jag har haft med att införskaffa den alltså -_- *puh*)
Den ska hämtas i Malmö den sjunde. -_- Fan...
Mamma kommer att göra det åt mig. Så nästa gång jag kommer hem så ska det ligga en stor låda och vänta på mig. :DDD
Och då kommer jag åtminstone ha en dator att greja på.. :) Inget internet though... Men det är alltid något. ^^

Imorgon börjar skolan igen då, sen på tisdag är det röd dag, så vi är lediga. xD Lönt... :P
Fast det blev rätt passande, eftersom den sjätte är en speciell dag. :D
Det är den dagen då David och jag firar en viss sak. ^____^
Att det är 2 år sedan vi träffades!!!! :DDD
Jag har bakat en liten tårta (inveg mina små hjärtformade kakformar som jag fick i julklapp :D) som vi ska äta då. :D
En chokladtårta med chokladglasyr (jag vet att det kommer bli mäktigt).. Som jag ska sätta hallon på samma dag.
Hallon väger juh upp liiiiiiiiiiiiiite.
Fast jag har förberett David på att vi måste köpa lite glass att äta till, försäkerhetsskull liksom. :)

Sen så har jag lagt Hjärtformatströssel så det bildar texten "2 ÅR". :DDDD
...Jag skulle kunna lägga in foto om ngn är intresserad? :)


Vi har prov i Svenska första veckan. x_X Blä, det kommer gå åt fanders!
Sen så har jag ett Svenskaarbete som jag måste göra färdigt.
Skriva ihop och grejer.... *suck*
...Få se hur "bra" det går då. -_-


Men iaf, jag kan inte komma på ngt mer som jag har att skriva för tillfället..
Det kommer väl sen när jag sitter i bilen eller nåt. *perfa* -_-
Ni får alla ha det så bra! :D
Så... "hörs" vi väl snart igen! :)

*vinkar*
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0