Finally Laptop Owner

Finalement!!!
Nu äger jag äntligen en laptop! YAY! :D
Den var juh skitstor när jag packade upp den! :OOOO Jag hade ställt in mig på en lite mindre. xP
Mamma och Angela var och hämtade den i Malmö i måndags åt mig, eftersom jag hade turen att vara på Nova då.
Är hemma över helgen, så jag packade upp den igår. ^_________________^
Det känns både konstigt och inte särskilt annorlunda att jag har en..
Jag vill känna OMG,LAPTOP,KULKULKUL,GREJAOCHHAMIG,OCHHAMASSORATTGÖRAPÅDEN....
..Fast jag kan juh inte få in internet på den (vi har inte trådlöst här hemma, har inte behövts liksom) så det beror kanske lite på det.

Allt ser annorlunda ut i den oxå.. Massa nytt som vi inte har på den stationära..
Men det är juh oxå en av de senaste modellerna. :)
..Det är liiiiite svårt att hitta i den faktiskt. xD ..Och jag gillar inte allt riktigt heller.... :/ Men vi får hoppas att det är en vanesak. :)

Sen har man juh varit smart och lyckats ta bort/stänga ner en menygrejs på den högra sidan som jag var överförtjust i att jag hade.... Och jag kan inte lista ut hur jag ska få tillbaka det!!! :OOOOOO Men det borde juh gå... Liksom. oÔ
Bajs på det hela.

Det är ingen av er som ha en av de senare modellerna av HP.. Då borde ni veta vilket jag menar om jag förklarar lite mer:
det är på höger sida av skärmen då. Man kan välja att ha en klocka, bildspel, vädervisning, kalender, anteckningar och andra saker där.
Frågan: Hur får jag tillbaka det igen om jag lyckats stänga ner allt? :)
*hållertummarnaförattngnärägaretillendatormedsånthär* <----kunde ni läsa det? :P


Iaf.
Finalement.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0