Influensan

Den 23 Januari insjuknade jag på kvällen i influensa..
Fast det visste jag inte då.
Jag kände mig bara lite krasslig och så, ont i halsen och grejer.
På lördagen vaknade jag och kände mig rätt okej och tänkte "gick det över eller?"
Näpp, det gjorde det inte. Jag hostade lite och så började det göra ont i halsen igen.
Så David och jag bestämde att vi helt enkelt inte skulle ge oss iväg till gymmet.
Jag fick feber oxå. Jag tror den kom senare in på dagen.
Jag minns inte helt hur det hela förtedde sig.
Men jag vet att David vid ngt tillfälle när jag var uppe hos honom sa att jag såg jätteblek ut.
Han sa t.o.m. till mig att gå ner och vila.

Och värre blev det juh.
Plus så kom David ner på söndagen och var sjuk han oxå. yay........... (märk ironin)
Så både han och jag har varit hemma ifrån skolan hela veckan med feber, hosta och halsont.

Och varför inte göra det hela bättre med att ens hörsel blir sämre oxå!
Tydligen så får jag alltid sämre hörsel när jag är förkyld och grejer, det sa mamma iaf.
Jag minns inte det så bra, har väl förträngt det eller nåt.

Jag har frisknat till nu iaf, smittar inte och har inte feber eller halsont.
Men den jävla irriterande hostan är kvar. Så nu ska man väl gå med rethosta i ngn månad eller nåt. :)
...skoj.

Men ni mår bra?
Ingen influensa väl?
Den går juh nu....
Tur att man inte smittar genom datorn iaf. :D
Det är andra virus som gäller då. ;P
Fast jag smittar juh inte längre, sa jag juh.
Iaf.
Krya på er alla sjuka människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0