No rubrik...

Gaaah, jag är tröööött. x_X
I natt har jag sovit lite...  och sen har jag ätit lite idag oxå. Usch.
Jag kommer väl däcka i sängen ikväll.
En bra sak är juh att vi är lediga imorgon, eftersom det är röd dag.
Då kan jag återhämta mig lite. :)

Idag hittade jag äntligen Hello Kitty-plåster!!!!! :DDDD
Fatta vad jag har letat efter sånna länge! Och när man inte letar, så hittar men det. :P
Det är kanske sant som de säger då. xP
"Slutar man leta så hittar man det" :D haha*

Jag upptäckte att mina hörlurar var sönder idag! :(
Det kom inget ljud på vänster sida. ;_; *snyff*
Så jag och en personal på Nova åkte till Media Markt för att antingen byta dem eller få dem fixade.
Vi skulle fått dem bytta om det inte var så att de var slut. :(
Så jag valde att få tillbaka pengarna istället för att köpa ett par andra.
Jag ska spara dem och åka dit en annan dag och köpa samma hörlurar som jag hade, för de får juh in dem igen. :)
Så de ligger tryggt i mitt kassaskrin nu, så länge. ^^

Jag är ledsen, men jag har inte så mycket att skriva om idag...

Jag kan berätta om en bok som jag läste färdigt i lördags (var det nog) som var väldigt bra! :DDD
"Innan jag dör" heter den... Jag skulle verkligen tipsa er att läsa den! :)
Det handlar om en tjej som har Leukemi (eller hur det nu stavas)...
Äsch... Jag letar upp en länk åt er så ni kan läsa om den själva.
Det jag kan säga om den var att den var VÄLDIGT bra!! Jag grät nästan två gånger!
Verkligen bra, må jag säga! ^^

länken: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9186067141

Det är denna som jag har, fast jag måste säga att den inbundna är mycket snyggare.
Plus så föresdrar jag inbundna framför pocket. :)
Fast... Pocketboken är juh billigare. :) Iaf på detta stället.
Om ni läser den kan ni väl berätta vad ni tyckte om den? :D


Jaha, då har man lyckats ge ett boktips oxå. ^^ hihi*
Sköj! :)
Och ännu sköjigare är det om ngn läser den.
Och ännu ännu sköjigare är det om just den "ngn" oxå tycker om den och är glad att jag tipsade om boken. ^____^
haha... Iaf...


Ha en fortsatt bra kväll! :)
*vinka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0