Patella och Tina

Detta må vara svar på era enskilda kommentarer, men det gör inget om ni läser varandras liksom, där kan komma fram nya saker i mina svar liksom, om ni skulle vara intresserade. :)
(fan vad jag skrev liksom)

Patella

Jo, det var ngt liknande på KY, man skulle antingen ha gått den linjen på gymnasiet tidigare eller jobbat innom det i fyra år.
Jag blev så irriterad på det så jag skulle kunnat smälla av!
Jag ville juh gå den utbildningen FÖR att jag skulle kunna få jobb innom det yrket. oO

Jo, tålamod var det ja. Det är jag inte så bra på alltid.
Plus så har jag inte tid med tålamod i denna sitsen som jag är i.
Jag ska sluta på Nova till sommaren, och jag vill veta var jag hamnar till höstterminen, liksom.
Jag har bestämt mig för att inte flytta tillbaka till mamma efter Nova, med risk för att man faller tillbaka till att bara sitta vid datorn hela dagarna liksom.

Men om det inte går sig väl med att hitta ngt annat innom Konditori och Bageri så har jag en annan liiiten plan på G.
Jag ska bo ngnstans i Skåne, of course, fortsätta med Franskan och gärna börja med Japanska om det går att hitta. :)
Dagarna jag inte är i skolan tänkte jag att jag kunde arbeta på ett Café eller en restaurang. :)

Jag funderar iofs lite på att gå på John Bauer i Ystad, de har Bageri & Konditori och Hotell & Restaurang. :)
Det som tar emot med det är att jag måste gå med "småglin" (16-åringar) - de tror de är så vuxna, känns det som. :P


Tina

Jo, Förhäxad känner jag till. :)
Jag har sett lite på den serien oxå. Och jag gillar den faktiskt. :) Såna serier in my <3 liksom. :D
Fast jag har nog aldrig känt ett jättestort behov av att köpa den serien, men det kanske kommer en dag som jag gör det. :) You'll never know until you do. ^^
Men tack så mycket för att du la tid på att tipsa mig. :D Det uppskattade jag verkligen. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0