Update-såattsäga

Jag kan börja med att påpeka att alla problem jag haft med laptopen har ordnat upp sig igen! :)
(jag lyckades faktiskt göra så att papperskorgen försvann av ngn anledning xD)
Hå-hå-ja-ja, så det kan va. :P

Jag hade Muntligt prov i Svenska B igår. Det gick åt helvete! Inte för att jag var dålig, nej, för jag gjorde det bra, faktiskt.
Nä, det var bara så att TVÅ gånger skulle jag bli avbruten när jag höll på. Så jag bröt ihop tillslut och gick därifrån.
Ja, det var inte så bra kanske.. Men jag kände att det blev mindre bra när jag började om första gången, hur skulle det inte bli andra gången då?
Jag vet iaf att jag kommer att få ett G åtminstone, för det jag hann säga var bra iaf.
..bajs på det och ner i papperskorgen.

På tradera har jag iaf vunnit en auktion. Min första vunna auktion på egen användare! :DDD
The Sims 2 - Djurliv. :) (100 :- plus porto)
Nu måste jag bara skaffa grundspelet oxå. xDDDD haha*

Jag har tråkigt idag....
David är lite sur på mig......
Och skulle han inte varit lite sur på mig så städar han, och det kommer att ta ngr timmar för honom å bli färdig oxå.....
Skulle han inte städat så skulle han suttit vid AC ändå, och jag hade suttit och tråkat likväl ändå.....
Won't somebody kill me please?
Jag kan fan inte hitta på ngt att göra när jag är själv! ._.
Jag har suttit och spelat The Movies mest idag, men det finns juh en gräns på hur länge man orkar.

Efter maten ska jag baka iaf. :) Eller... baka låter lite fel när det gäller det jag ska göra.

Citronglass med Cookiesbotten och Marängtopp, och jag ska göra ALLT själv! (utom kakorna)
Vi får se hur det går....

Alltså, jag hade för mig att jag hade mer att skriva när jag satte mej här. :/
...Men det kommer väl sen när jag gått här ifrån.

Jag har datortid i mer än en timme till, men jag vet ärligt talat inte om jag orkar sitta hela tiden..
Det finns inget att göra här, känns det som. *tråkigt*





...Jag känner mig så ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0