:OO

Iiihk, David har kommit med förslaget att jag kan komma hem till honom i sommar!
Jag får komma HEM till HONOM!!!! :D
...Vadan denna plötsliga förändring...? o_ô
Men på samma gång som jag längtar till att få vara med om det.. så vill jag inte längta till dess.
För det betyder att då har David slutat på Nova (förhoppningsvis jag oxå) och vi kommer aldrig bo i samma hus igen, aldrig träffas varje dag igen....
Det kommer aldrig bli som förr igen.
Jag vill inte att det händer!
Jag kommer att gråta ögonen ur mig när jag sedan ska åka hem ifrån honom!
Gud, hur ska jag klara av detta!?

Kommentarer
Postat av: Patella

Hej!

Kul att du ska dit! Och på sommaren också, trevligt värre. Ni kanske kan bada i nån sjö tillsammans? :)



Oroa dig inte för det där om att aldrig bo i samma hus och så. Det känns inte riktigt som om David är en som bara överger någon sådär. Det är ok att vara ledsen men man måste hålla upp huvudet och tänka framåt, glöm aldrig det!



Ha det bra, och gott nytt år i efterskott på dig! ^^

2009-01-02 @ 16:57:58
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att du ska dit! Och på sommaren också, trevligt värre. Ni kanske kan bada i nån sjö tillsammans? :)



Oroa dig inte för det där om att aldrig bo i samma hus och så. Det känns inte riktigt som om David är en som bara överger någon sådär. Det är ok att vara ledsen men man måste hålla upp huvudet och tänka framåt, glöm aldrig det!



Ha det bra, och gott nytt år i efterskott på dig! ^^

2009-01-02 @ 16:58:23
Postat av: Linnéa

Vart bor han då? :)

2009-01-02 @ 21:03:59
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0