Varför är folk på mig?!

Varför är folk på mig?!

Så svårt och lång tid tar det väl inte att skriva tack ?
Är det för mycket begärt att få ett tack för att man "motvilligt" ger ut en sida...?
Jag var rädd för att inte få ett tack... Och när det tog tid innan jag fick det så var jag juh tvungen att påpeka: "Ett tack hade varit trevligt :)" Då får man det i ansiktet att man bad om det... Nä, jag bad inte om det, jag påpekade att det hade varit trevligt..
Ville få honom att förstå att det faktiskt var lite sårande att inte få ett tack. *grr*
Är det för mycket begärt eller? >_<

Vad är det som är så svårt att förstå att jag inte vill att folk ändrar på mina foton.
Det är liksom.... Jag som gjort det, privat egendom, copyright, vafan det nu kallas!
Man frågar först!
Uppskattad man känner sig när folk bara går och ändrar....
Det är jag som fotat, jag som framkallat, jag som kopierat, jag som beskurit, jag har gjort allt, och så ska det förbli!
Punkt slut.
Är det ngn som ska redigera dem oxå, så är det fanimej JAG!
Är det så fel av mig att känna så eller?


Tydligen.. För när det kommer till mig... Då är det juh bara fel.
Jag får inte tycka si, jag får inte tycka så.... blöhblöhblöh.

Och jag skulle gå iväg från datorn och baka...
Men nej, jag får snällt stanna kvar för jag ska först vara hjälpsam....
Men inte få ett tack..
Och sen tjöfsa om mina foton...
och sen det där om tacket.
Perfect!

Kommentarer
Postat av: Patella

Vad är det? Har nån kopierat dina bilder? Vem?

Jag hoppas det löser sig. :/

2009-01-03 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0